The Webcomic List

Comic 13 - INTREP 010 - Anti-Vax Crap

6th Feb 2015, 7:00 AM in INTREPs & Oldies
INTREP 010 - Anti-Vax Crap
Average Rating: 5 (4 votes)
<<First Latest>>

Author Notes:

DylanJBlakeley 6th Feb 2015, 7:00 AM edit delete
DylanJBlakeley
Ugh. So yeah. Just google "anti-vax professor" if you want the whole story here.

I am so fucking embarrassed by this.

Permalinks:

Post a Comment

Comments:

ProfEtheric 6th Feb 2015, 12:42 PM edit delete reply
ProfEtheric
It sickens me that it's even necessary for you to have to put up this page (which is great as always, btw). That this level of ignorance even exists in the world, let alone in an institution supposedly devoted to learning, is absurd.

Sometimes I really wish humanity would wake the eff up and push forward, not backwards.
DylanJBlakeley 11th Feb 2015, 9:51 PM edit delete reply
DylanJBlakeley
Yup.
demcleod 6th Feb 2015, 1:40 PM edit delete reply
demcleod
Wow, that professor is a moron. Even teaching misinformation about vaccines.

There seems to be a thin line between truth and propaganda...
DylanJBlakeley 11th Feb 2015, 9:52 PM edit delete reply
DylanJBlakeley
Yup. I think I read that she has since taken a "leave of absence"... But really, she ought to be fired.
Skweeee 7th Feb 2015, 12:50 PM edit delete reply
Skweeee
Here, here!
DylanJBlakeley 11th Feb 2015, 9:53 PM edit delete reply
DylanJBlakeley
Yup!!!
Post a Comment